fredag 2. mars 2018

Konfirmasjonskort

Her kommer et ras av konfirmasjonskort.
Alle er laget av restpapir haugen min, både kartong og
mønsterpapirer.
Alle kort har fått str etter hva jeg hadde av papirer som passet.
Alle tekster jeg har brukt er fra KOG.

  
Str 10x14 cm.
Dette er laget av div Maja Design papirer.
Spellbinder ramme, pynta med halvperler, osteklut, sløyfe en liten rest av
hug snug bånd som lå framme, roser og blad punch fra Nellie Snellen.


Enkel innside med plass til penger.
Eneste pynt inni er kant punch fra MS på pengebelte.


Bak med siste rest av restpapir.
*********

Så kommer et kort til gutt, str 12x14,5 cm.


Papirer fra Maja Design.
Pynta med metallhjørne, halvperler og dies fra TH.
Innside med plass til penger.
***********

Str 14x14 cm.


Restpapir fra Panduro, motiv fra KOG.
Enkel pynta med skruer, lenke og rhine stones på stjernene.


Her har jeg stempla tekstene med StazOne cotton white.
Sort binders som man kan feste penger.


Baksiden uten pynt.
**************

Str 9,5x14 cm.


Papirer fra Maja Design. Motiv fra Pinterest.
Pynta med kantpunch fra MS, blomster, hyssing og en
liten head sett charn.


Enkel innside, plass til penger.
************

 Str 11x15,5 cm.


Motiv fra pinterest. 
Pynta med metall hjørner, halvperler og tyll.


Innside som de fleste av disse kortene.
Enkel med tekster og plass til penger. Enkel og grei måte å
lage penge holdere på når man har minimalt med papirer.


Her har baksiden fått en av bordene på papirene som litt pynt.
****************** 

 Nå har haugen min av restpapirer minket betraktelig.
Det er nesten ei utfordring i seg selv å finne papirer som passer sammen,
men med Maja Design sine nydelige papirer kan man sette sammen
alle de for skjellige collectionene. 
 Om et par måneder er det konfirmasjonstid å da får jeg bestandig spørsmål
om jeg har noen kort liggende:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere