tirsdag 20. februar 2018

Gratulasjonskort


Da var det på tide å blåse støvet av bloggen.
 Det er snart to år siden jeg postet et innlegg her inne. Jeg har puslet lite på
hobbyrommet den siste tiden. Noe har jeg laget men ikke postet.




                                                                       Papirer fra Maja Design Summer Crush.
                                            Dies fra TH og KOG. Gratulerer fra Wycinanka. Pynta med roser, hyssing
                                              og halvperler. Blad punch fra Nellie Snellen. Som de fleste kort jeg lager
                                                                 har jeg sydd med maskinsøm.
                                                           
                                                                         


Helt enkel innside med tekst fra Papir design.



Enkel bakside også.

Legger dette ut hos Kreativ Scrapping
Bingo. Jeg har Mønsterark Blomster Tittel/ Tekst







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Følgere