mandag 27. juli 2015

Jul i Juli

Da ble det laget et julekort i juli.


Så at Hobbygarasjen hadde en utfordring jul juli. Hvorfor ikke lage et julekort på sommeren,
her er det ikke mye sommer å skryte av. Jeg har fortsatt ferie så da kan jeg kose meg på hobbyrommet. Kom på at jeg hadde et påbegynt kort liggende som skulle bli julekort en gang.
Hadde laget ferdig det første panelet med mønsterpapirer, men så har jeg visst ombestemt meg.

Motivet er farget med distress markers. Papirer fra Maja Design Vintage Spring og
A Gift For You. Har pynta med doilie fra Panduro, panel nr to og motiv er festa med limputer.
Spellbinder ramme, og dies fra Magnolia. Roser fra Storyteller og WOC. Pyntebær fra Magnolia.
 Tekst fra papirer, pakke charm fra Unik Hobby, sløyfer fra Hobby Crafts. 


Innside med samme oppsett som front med god plass til å skrive.
Tekst fra TH.


Samme oppsett bak også men helt uten pynt.

Ha en flott mandag og takk for at du titter innom:)
*******

Da legger jeg dette ut hos:



5 kommentarer:

  1. ååååå, dette var flott <3
    Skikkelig koselig stemning, og flott inni og :)
    Takk for ditt bidrag til hobbygarasjen.
    Klem pia

    SvarSlett
  2. NYDELIG Monica !!

    Klem fa Kaia

    SvarSlett
  3. Nydelig pyntet kort og med en herlig tradisjonell julefølelse.

    SvarSlett
  4. Så koselig julekort! Nydelig!
    klem Unni

    SvarSlett

Følgere