tirsdag 2. oktober 2012

Gaveeske

 
 
 
 
 
Gaveeske str 21x11 cm med tilhørende kort str 10x10 cm.
Esken er i hvit og sort med blomster i forskjellige hvitfarger.
 
Kartong, perlesnor, halvperler, bred blonde og  sløyfebånd fra Panduro.
Blomster blonde fra Stoff og Stil. Metallhjørne, perlestrå og stempeltekst fra Kort Og Godt.
 
Alle kanter er svertet med distress black spott.
Blomster fra div, som har fått litt crackle paint og star dust glitter.
 
Dies fra Spellbinder, Magnolia og blader fra Crealies.
Stempel hurra for deg, fra North Star Stamps.
 
 
 
 
Noen detaljer,
 
 
 
 
Legger denne eska ut til følgende utfordringer:
 
Scraphaugens farge cup runde 7. Sort og hvit.
Sketchy Colors skisseutfordring .Sketchy Colors #133

8 kommentarer:

  1. Ciao Monica...
    Your work is semply wonderful !!!. I love it...
    soon Ada

    SvarSlett
  2. Hi Ada. Thank you for all nice koments in my blogg.I often visit your blogg. I love your work to. Monica

    SvarSlett
  3. Kjære Monica ...
    Jeg er veldig glad for å legge igjen kommentarer, men jeg har problemer fordi når jeg trykker enter (offentlig kommentar) Jeg må skrive inn et tall og deretter en deformert ord som jeg ofte sliter med å forstå. Du har aktivert filteret så mange jenter ikke forlater kommentar.
    Hvis du ønsker å skrive. Se lenke i bloggen min. Jeg kan også skrive på norsk. Så jeg oversette med google Traslation.
    Du er veldig bra ...
    En klem Ada
    Thank you very very much for your answer of my comment




    SvarSlett
  4. Nydelig gaveeske med tilhørende kort!! Vakkert!

    Tusen takk for at du deltar på Sketchy Colors sin skisseutfordring denne uken!!

    Klem fra Jannhild

    SvarSlett
  5. Den ble riktig vakker Monica, nydelig pynta.
    Esker er blitt din "styrke".
    Lykke til, klem Irene.

    SvarSlett
  6. Lekker eske og kort du har laget, Monica.
    Nydelig pyntet !
    Klem fra Berit

    SvarSlett
  7. Wow sier nå jeg.
    Det var så mange flotte detaljer å se på.De perle remsene likte jeg godt

    SvarSlett
  8. Wow, dette var flott! Så lekkert pyntet! Nå skal jeg titte litt videre i bloggen din. Ha en fin dag! :)

    SvarSlett

Følgere