tirsdag 4. september 2012

Juletagg

  
Lilla juletagg. Var ikke helt enig med meg selv om jeg skulle levere denne, eller kortet som  ble levert til Scraphaugens fargeutfordring runde 3.  Men det ble kortet. Har litt problemer med bilde kvaliteten. Jeg tar bildene med mobilen, å der er de klare og fine, men når de blir postet på bloggen synes jeg ikke at kvaliteten blir like fin. Synes det er vanskelig og få tatt bra bilder. Men håper det blir bedre etter hvert.   
 
På denne tagen har jeg brukt:                          Ladybug Ligth A Chandle mønster papir. Motiv Stempelglede Vintage Christmas. Kort og godt god jul. Juleklem fra Ladybug and Friends. Kakeserviett, bølgepapp fra embalasje på arb. Fant ut at den var grei å bruke ikke så tykk heller. Så den tar jeg vare på og passer på at den ikke blir kastet. Sløyfebånd, blonde og halvperler fra panduro. Bladgrener en favoritt fra ek punch.
 
 
Etterhvert får jeg se om jeg får ordnet blogg oppsettet bedre, alt dette er helt nytt for meg og Pcn er ikke min beste venn.
 
 
  
 

Følgere