onsdag 8. juli 2020

Baby shower



 Hei, her har det vert stille på blogger fronten lenge, men kort har jeg
laget. Det har bare ikke blitt lagt ut på bloggen.

Jeg har laget et kort til baby shower på bestilling i str 15x15 cm.
                                            



Da jeg ikke hadde noen stempel tekster som passet til kortet, måtte jeg
gå til innkjøp av denne flotte stempelplaten fra KOG.
Papirer som vanlig fra Maja Design.

Jeg har brukt lim puter på paneler og spellbinder rammer.
 Sydd med maskinsøm på paneler, pynta med ballong punch med hyssing som tråd, blomster, blonde sløyfe, bamse charm og rhinestones.





Innside pynta med spellbinder rammer, tekst fra 
den nyinnkjøpte stempelplata og kronebord fra mønsterpapiret.




Enkelt pynta bakside.

Legger dette ut hos:
*******************


1 kommentar:

  1. Nydelig babykort og flotte papirer:) takk for at du deltar hos NSHK. DT Ingunn

    SvarSlett

Følgere