søndag 18. mai 2014

Sketchy Colors #211

 Hei og god søndag. Da har vi en ny farge utfordring hos Sketchy Colors, vi vil se
fargene grå og lilla på prosjektet ditt.
Her ble mitt bidrag, et humor kort til flere anledninger, str 13x18 cm. Synes dette motivet er litt stilig.
Dette er første gang jeg bruker det selv om jeg har hatt det lenge.


Motiv fra North Star Stamps farget med promarker. Papirer fra Maja Design.
Har ikke pynta så mye da jeg ville at motiv og tekst skal være i fokus. Synes denne teksten fra KOG
passet godt til dette motivet. Motiv på spellbinder ramme. Blomster fra woc og TreL, rhinestones fra Panduro, og vinopptrekker charm fra Korthobby.


Enkelt pynta innside med spellbinder, rhinestones og tekst fra samme KOG plate som front. S-236.


Helt enkel bakside med spellbinder og rhinestones.

Promarker farger jeg har brukt er:
Cool Gray 1-5, skygge 1-3.
Hud ginger, blush og ivory.

Sponsor i Mai.



Farge inspirasjon #211. Grå og lilla.



Hopp over til Sketchy Colors og bli med på utfordringen.

Ha en flott søndag og takk for besøket.

Legger dette ut hos:

Crafts 4 Eternety R-176 To die for.

3 kommentarer:

  1. super nydeligt og sjovt kort

    SvarSlett
  2. this is a very nice card. Good work!
    Thank you for participating in the challenge this week on Craft 4 Eternity

    SvarSlett
  3. For et herlig kort! Nydelig, stilig, tøft, kult, herlig - alt på en gang :) Kjempekult motiv og herlige tekster både utenpå og inni. Lekker dies og lekkert pyntet. Love it!
    klem Unni

    SvarSlett

Følgere